Gyakran ismételt kérdések

MEGKÖZELÍTÉS, ÁLTALÁNOS

1Rendelkezik a szálloda HOTELSTARS minősítéssel?

Igen, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége /Hotelstars/ a Zichy Park Hotel főépületében lévő szobáit 4* kategóriájú minősítő védjegy használatára jogosította fel.

2Nyitvatartás

Szállodánk egész évben minden nap üzemel, 24 órás recepciós szolgálattal.

3Hol található, és hogyan közelíthető meg a szálloda?

Tolna megyei szállodánk a Zichy birtokon található, amelynek pontos címe:

H-7043, Bikács-Kistápé Liget

4Hol tudunk parkolni?

Vidéki szállodánk saját udvarán van lehetőség díjmentes parkolásra.

5Elektromos autó töltésére van lehetőség?

Igen, megoldható szállodánkban az elektromos autók töltése, de hivatalosan kihelyezett töltőállomás nincsen.

6Érkezés napján hány órától van bejelentkezés?

A bejelentkezés 15 órától lehetséges, ha a vendégek korábban érkeznek, a csomagok tárolására van lehetőség. Korábbi szobaelfoglalást lehet igényelni 12 órától, amelyre kapacitás függvényében és 5000 Ft felár ellenében van lehetőség.

7Távozás napján meddig kell elhagyni a szobát?

Utazás napján vendégeink 10 óráig használhatják szobájukat, ezután a csomagok tárolására van lehetőség. Késői utazás kapacitás függvényében igényelhető a recepción, ennek ára 12 óráig 3000 Ft, 12 óra után 1 000 Ft/óra, 17 óra után a teljes szoba éjszaka ára fizetendő szobánként.

8Hol lehet dohányozni?

Szállodánk nem dohányzó épület, így az épület egész területén tilos a dohányzás! Természetesen az épületen kívül, a kijelölt dohányzó helyeken lehetséges.

9Van internet hozzáférés a szállodában?

IHotelünk területén díjmentesen használható WIFI-rendszer került kiépítésre, kivéve a Parasztudvar épületében.

10Magunkkal vihetjük kedvenc kisállatunkat?

Szállodánk külső épületeiben, Parasztudvarunkban és Vincellér házunkban tudunk kutyát fogadni, előzetes egyeztetés alapján. A kutya felára 3000 Ft / kutya / éjszaka.

SZOBÁK, FELSZERELTSÉG

1Milyen típusú szobák vannak a hotelben?

Vidéki hotelünk négycsillagos szobatípusait a menüből Hotel / Szobáink menüpontra kattintva tekintheti meg. A Zichy birtokon találhatóak nem négycsillagos minősítésű, ám színvonalas, különleges szálláshelyek: a Lovasházban, a Parasztudvarban, a Vincellér házban, illetve a Horgászházban. Ezekről a menüből Hotel / Egyéb szállástípusok menüpontra kattintva tájékozódhat.

2Van erkélyes szoba a szállodában?

Főépületi Superior szobáink erkéllyel rendelkeznek, Standard szobáinknak nincs erkélye. Lovasházi szobáink pedig franciaerkéllyel vannak ellátva. Parasztudvarunk 3 szobáját hangulatos tornác köti össze.

3Mik tartoznak a szállodai szobák alapfelszereltségei közé?

Minden szobában található egy háló- és egy fürdőszoba. Televízió, minibár, telefon, hajszárító, vízforraló áll vendégeink rendelkezésére, ezen felül természetesen ágynemű, törölköző, fürdőköntös és wellness törölköző kerül bekészítésre, illetve az esetlegesen igényelt kiegészítő eszközök (babaágy, fürdetőkád, bili, fellépő, pelenkatároló, pelenkázó). A Parasztudvari szobákban nincsen WIFI hálózat és széf.

4Kérhetünk babaágyat a szobába?

Igen, kérésre utazóágyat tudunk biztosítani, természetesen hozzá való matraccal és ágyneművel. Az érkezés előtti levélben van lehetőség díjmentes szobabekészítéseink közül választani. (A teljesség igénye nélkül: babaágy, fürdetőkád, bili, fellépő, pelenkatároló, pelenkázó).

5Kérhetünk mikrohullámú sütőt a szobába?

Ételek, italok melegítésére az étteremben tudnak segítséget kérni felszolgáló kollégáinktól Vendégeink a nyitvatartási időn belül. A szobába nem tudunk mikrohullámú sütőt bekészíteni.

6Légkondicionált a szálloda?

A vendégszobáink és közösségi tereink (Levendula Spa, Borostyán étterem, Öreg Tölgy rendezvényterem) légkondicionáló készülékkel vannak ellátva. Parasztudvari szobáink nem légkondícionáltak.

7Milyen díjmentes eszközök igényelhetőek?

Az érkezés előtti levélben van lehetőség díjmentes szobabekészítéseink közül választani. (A teljesség igénye nélkül: babaágy, fürdetőkád, bili, fellépő, pelenkatároló, pelenkázó). Ételek, italok melegítésére az étteremben tudnak segítséget kérni felszolgáló kollégáinktól Vendégeink a nyitvatartási időn belül. A szobába nem tudunk mikrohullámú sütőt bekészíteni.

PROGRAMOK, SZABADIDŐ

1Szállodai programok

Szállodai gyerekanimáció kizárólag ünnepi időszakokban elérhető, a részvétel díjmentes szállóvendégeink részére. Ezen kívül díjmentesen igénybe vehető a birtok séta, állatetetés, állatsimogató, csónakázás. Térítés ellenében részt vehetnek lovagláson, pónifogat programon, vagy horgászhat saját tavunkban. Szolgáltatásink előzetes egyeztetés alapján elérhetőek, érdeklődjön recepciós kollégánktól!

2Milyen eszközöket tudunk kölcsönözni?

Szállodánkban díjmentesen igénybe vehető pingpong, biliárd, csocsó, társasjátékok, csónakázás, óriás sakk, kerékpár, roller, gyerek motor, illetve a Levendula Spa területén lévő wellness szolgáltatások is. Az eszközök elérhetőségéről érdeklődjön recepciós kollégánktól!

3Hogyan tudok a programokra, lovaglásra bejelentkezni?

Szolgáltatásink előzetes egyeztetés alapján elérhetőek, érdeklődjön recepciós kollégánktól! Lovaglásra előzetesen maximum 1 db 30 perces időpont foglalható, ezzel a helyszínen foglaló vendégeknek is lehetőséget adva.

4Környékbeli programok

A környékbeli, illetve falubeli aktuális vagy állandó programokról a recepción, honlapunkon és Facebook oldalunkon tud tájékozódni.

5Milyen wellness szolgáltatásokat lehet igénybe venni?

Beltéri Levendula Spa területén található: 1 medence élményelemekkel, finn szauna, infraszauna és pihenő, napozó rész, amelyeknek szolgáltatásai nyáron: 08.00-22.00 óráig, télen, ősszel és tavasszal: 8:00-21:00 (szállóvendégeink részére díjmentesen) igénybe vehetők. Ezen kívül egész évben üzemel kültéri jakuzzink, és időszakosan (nyáron) üzemel kültéri úszómedencénk is. A masszázsok árairól részletes tájékoztatót talál a honlapunkon, vagy a szállodában kiadványainkban.

6A Levendula Spa-t csak szállodai vendégek használhatják?

A jelenlegi egészségügyi kockázatokra való tekintettel a Levendula Spa külsős vendégek részére nem látogatható. (A jövőben lehetséges, hogy előzetes egyeztetéssel, napi jegy váltásával látogatható lesz. Bővebb információ: +3630 147 0490)

GASZTRONÓMIA

1Gyermekemnek/feleségemnek/férjemnek születésnapja lesz tartózkodásunk során. Van teendőm ezzel kapcsolatban?

A Zichy Park Hotel recepcióján tudja jelezni az örvendetes eseményt, nagyon szívesen rendelünk tortát, virágot (külön térítés ellenében).

2A Borostyán étteremben csak szállodai vendégek fogyaszthatnak?

Éttermünk külsős vendégek részére is igénybe vehető, kapacitás függvényében. Érkezés előtt telefonos egyeztetés, asztalfoglalás szükséges az alábbi telefonszámon: +3630 147 0490.

3Mit tartalmaz a félpanziós ellátás?

A félpanziós ellátás szállodánkban svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát tartalmaz. A vacsora keretében 2 féle előételt, 2 féle levest, 5 féle főételt, 1 vegetáriánus főételt, 3 féle desszertet, gyümölcsöt, ill. salátabárt kínálunk vendégeink részére.

4A félpanziós árban a reggeli és a vacsora van benne, hol tudok ebédelni?

Borostyán éttermünkben az a’la Carte étlap aktuális kínálatából választhat.

5Táplálék-allergiám, vagy egyéb speciális étkezési igényem van. Megoldható részemre a különleges étkezés?

Természetesen megoldható: gluténérzékenység, laktózérzékenység, tejallergia, mogyoróallergia, vegetáriánus, vegán és paleo étkezés esetén is tudunk ellátást biztosítani. A svédasztalon az allergének minden esetben fel vannak tüntetve. Kérjük, foglaláskor előre jelezze érzékenységét, hogy megfelelő ételekkel várhassuk a főétkezések során. Amennyiben kérdése, kérése merül fel étkezés előtt vagy közben, felszolgáló vagy szakács kollégáinktól kérjen tájékoztatást.

Szeretnénk felhívni a vendégek figyelmét, hogy a konyhánkban a mentes ételek teljes elkülönítésére lehetőség nincsen, így extrém allergia vagy érzékenység esetén mindig legyenek kedvesek egyeztetni kollégáinkkal.

6Meddig lehet fogyasztani az étteremben?

A konyha 21.00 óráig, felszolgáló kollégáink 22.00 óráig állnak rendelkezésükre.

7Fizethetek készpénzzel a vendéglátó egységekben?

Vendégeink kényelme érdekében fogyasztásukat szobaszámlájukhoz terhelhetik, melyet elegendő távozáskor a recepción rendezni. Igény esetén a recepción, készpénzzel is rendezhetőek a rendelések.

8Van bár a szállodában?

Bárunk a Borostyán étteremben található, ahol teljes italkínálatunk elérhető 22:00 óráig.

SZOBAFOGLALÁS, ADMINISZTRÁCIÓ, SZÁMLÁZÁS

1Hogyan lehet szobát foglalni?

Saját honlapunk online foglalási felületén, telefonon +36 30 147 0490 számon, vagy az info@zichypark-hotel.hu email címen, esetleg személyesen a recepción is lehet szobát foglalni. Kérjük, minden esetben mondja el az érkező személyek (felnőttek, gyerekek) pontos számát és életkorát. (Például: 2 felnőtt, 2 gyerek: 4 és 6 évesek.)

2Hogyan érvényesíthetem kedvezményemet a foglalás során?

Kérjük, a recepciós kollégánkkal közvetlenül vegye fel a kapcsolatot ilyen esetben, közvetlen elérhetőségeink egyikén: telefonon +36 30 147 0490 számon, vagy az info@zichypark-hotel.hu email címen, esetleg személyesen a recepción.

3Utalványom/kuponom van. Mit tegyek?

A recepció elérhetőségeinek egyikén tud jelentkezni időpontot egyeztetni és szobát foglalni. Minden esetben kérjük, hogy a kupon pontos számát diktálja be / írja le kollégánknak, illetve mondja el az érkező személyek (felnőttek, gyerekek) pontos számát és a gyerekek életkorát is.

4Szükséges előleget fizetni?

A kiválasztott csomagajánlat típusának függvényében kérünk előleget fizetni, amelyről a foglalás véglegesítése előtt tájékoztatjuk. A befizetett/átutalt összegekről számlát állítunk ki, amelyet érkezéskor átadunk. Egyedi, különleges számlaigényét (céges számla, számlabontás) kérjük fizetés/utalás előtt jelezze a recepciós kollégának.

5Honnan tudom, hogy foglalásomat rögzítették?

Minden foglalásról és módosításról 24 órán belül írásos visszaigazolást küldünk e-mailen, vagy postai úton.

6Mi a teendő, ha meglévő foglalásommal kapcsolatosan van kérdésem, vagy módosítani szeretnék?

Kérjük, minden esetben a visszaigazolásban található Rezervációs számra hivatkozva keressen fel minket elérhetőségeink egyikén.

7Mi a teendő, ha lemondjuk/módosítjuk a foglalásunkat?

Az adott foglalás megfelelő felületén, vagy a visszaigazoló email üzenetben általában van lehetőség a foglalás módosítására/lemondására. A lemondási feltételeket (a befizetett előlegre vonatkozókat is) a visszaigazolás mindig részletesen tartalmazza. Személyesen is keresheti bővebb információért recepciós kollégáinkat közvetlen elérhetőségeink egyikén (telefonon +36 30 147 0490 számon, vagy az info@zichypark-hotel.hu email címen).

8Mi a teendő, ha betegség miatt le kell mondanunk az utazást?

Keresse fel személyesen bővebb információért recepciós kollégáinkat közvetlen elérhetőségeink egyikén (telefonon +36 30 147 0490 számon, vagy az info@zichypark-hotel.hu email címen).

9Lehetséges más személy részére is szobát foglalni?

Igen, lehetséges. Ebben az esetben ajándékutalvány vásárlása a legelegánsabb megoldás. A pontos időpont ismeretében konkrét utazás foglalása esetén kérjük adja meg saját nevét és telefonszámát, mint Megrendelő, valamint a Vendég elérhetőségeit is, hogy megkaphassa e-mail-es megerősítésünket.

10Hogyan kaphatok számlát foglalásomról?

Minden esetben távozáskor állítjuk ki a számlát utazó vendégeink részére az adatokat egyeztetve. A számlán szerepelnek az addig igénybe vett szolgáltatások. Egyedi, különleges számlaigényét (céges számla, számlabontás) kérjük fizetés előtt jelezze a recepciós kollégának. Az előzetesen befizetett/átutalt előleg összege a fizetendő összegből természetesen levonásra kerül.

11Milyen fizetési lehetőségek vannak a szállodában?

Vendégeink készpénzzel, bankkártyával, ajándékutalvánnyal, vagy Széchenyi Pihenőkártyával (OTP, K&H és MKB) is rendezhetik számlájukat.